MAIN-BOARD
Albümler Oyunlar Videolar Gruplar Bloglar imagechef Süper Lig Tahmin Oyunu Ödüller PaylaşTR Portal Forum

İşte tereyağın faydaları

Genel Bilgiler Ve Püf Noktaları icinde İşte tereyağın faydaları konusu , Kanadalı bilim adamları, kalp ve damar hastalıkları başta olmak üzere birçok hastalığa neden olduğu öne sürülen tereyağını temize çıkardı. Yeni bir araştırmadan elde edilen sonuçlara göre, tereyağı ve sığır eti ...


Geri git   MAIN-BOARD > Genel Bölümler > Yemek Tarifleri > Genel Bilgiler Ve Püf Noktaları

reklam ver reklam ver


Cevapla
  Görüntüleme: 581 - Cevaplar: 1
Seçenekler Stil
Alt 14.06.2008, 23:44   #1 (Mesajin Linki)
Moderatör
 
GS2004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.03.2004
Mesajlar: 10,945
Blog Başlıkları: 2
Teşekkür Etmiş: 3,591
Teşekkür Almış: 1,451
İşte tereyağın faydaları

Kanadalı bilim adamları, kalp ve damar hastalıkları başta olmak üzere
birçok hastalığa neden olduğu öne sürülen tereyağını temize çıkardı.
Yeni bir araştırmadan elde edilen sonuçlara göre, tereyağı ve sığır
eti kalp krizi riskini ve kolesterolü düşürüyor, şeker hastalığı ve
obeziteyi tedaviye yardımcı oluyor.
Alberta Üniversitesi profesörü Spencer Proctor ve asistanı Flora Wang
tarafından yapılan araştırma sırasında, 16 hafta boyunca deney
farelerine tereyağı ve inek etinde bolca bulunan vaksenik asit
bakımından zenginleştirilmiş diyet uygulandı.
Vaksenik asidin vücutta kolesterol başta olmak üzere birçok
rahatsızlığa sebep olan şilomikronların oluşmasını yavaşlattığı
gözlemlenirken, deney sonunda kötü kolesterol olarak bilinen LDL başta
olmak üzere, toplam kolesterol ve trigliseritte düşüş görüldü.
Flora Wang, "Tereyağı, sığır eti ve türevlerinde vaksenik asid oranı
en az yüzde 70'tir. Araştırmanın bizi en çok sevindiren sonuçlarından
biri, metabolizmada birçok hasara sebep olan şilomikronların
oluşmasının bu yolla yavaşlatılabileceği olmuştur. Bugüne kadar
zararlı etkilerinden korktuğumuz doğal yağlar, aslında sağlığımız için
son derece faydalı. Tereyağı ve sığır etinin kalp krizi riskini
düşürmesi, şeker hastalığı ve obezite tedavisine yardımcı olması ve
kolestrole iyi gelmesi, artık bir realite" diye konuştu.
Bu arada, doktora öğrencisi olan Flora Wang, araştırma sonuçlarını
sunduğu, Alberta'da düzenlenen "Uluslararası Şilomikronların Zararları
Sempozyumu"nda "genç araştırmacı" ödülünü aldı.
GS2004 isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Alt 15.06.2008, 02:11   #2 (Mesajin Linki)
Albay
 
C_e_m_r_e - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.04.2007
Mesajlar: 409
Cinsiyet: Bayan Bayan
Teşekkür Etmiş: 24
Teşekkür Almış: 77
Standart

hmm yine bildiklerimiz daha dogrusu duyduklarimiz pekde dogru degilmis
aslinda herseyi olcusuyle yedikten sonra bi problem olmaz herhalde. koyde babannem yapardi mis gibi de kokardi surerdim ekmege yerdim dogadan hayvandan gelen urunlerin hepsi faydali bence ama olculu yenirse diye dusunuyorum
C_e_m_r_e isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
forum park alexa Valid XHTML 1.0 Transitional

MAIN-BOARD Bir Eğlence Ve Bilgi Paylaşım Platformudur.

Tüm Hakları Saklıdır ©2004 - 2008 Site içeriği ve grafiklerimiz izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.

Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.2.0 © 2008, Crawlability, Inc.

Contact Us
Partner: Aşk Şiirleri MaxiCep.Com Web Hattı Meleklermekani.Com
Özel Linkler: Lazer Epilasyon Lazer Epilasyon

Page generated in 0.22982 seconds with 11 queries